Διακοπές!

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Παίζοντας και φτιάχνοντας παραμύθια στο Θησείο

Έχω γράψει κάμποσα βιβλία, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους.
Μια νουβέλα, δυο συλλογές διηγημάτων, ένα παραμύθι, τέσσερα βιβλία για γονείς. Τα καλύτερα μου όμως τα έχω γραμμένα στο μυαλό μου! Τα σκέφτομαι καθώς περπατάω, καθώς κολυμπάω, όταν μαγειρεύω, όταν κάθομαι και χαζεύω τον ουρανό… Πολλές ιστορίες γεννιούνται εκείνη τη στιγμή που μιλάω και τις λέω στα παιδιά μου. Καμιά φορά και στους φίλους τους. Μου αρέσει να μιμούμαι τις φωνές των ηρώων. Χρόνια τώρα γράφω κι ένα μυθιστόρημα που δεν φαίνεται ότι θα τελειώσει ποτέ (οι άλλοι πάντα γράφουν καλύτερα)…

Χωρίς να το πιστεύω έβαλα στο χαρτί (ή μάλλον στον υπολογιστή) τέσσερα Χρωματιστά παραμύθια (Κόκκινο, Κίτρινο, Πορτοκαλί και Λευκό) με έμπνευση τις ζωγραφιές της Στεφανίας Βελδεμίρη. Χιλιάδες άνθρωποι τα διάβασαν αυτά τα δυο χρόνια που κυκλοφορούν ελεύθερα.

Το φθινόπωρο του 2011 φτιάξαμε την «Παραμυθοκουζίνα» κι από τότε έχουμε ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα φτιάχνοντας παραμύθια με τα παιδιά. Ό,τι και να γινόταν κάθε Σάββατο μεσημέρι μαγειρεύαμε τα παραμύθια μας στο χώρο «Τέχνης Βήματα».

Το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς δημιουργήσαμε τη Μαγική Τράπουλα που μας βοήθησε να φτιάχνουμε ακόμη καλύτερες ιστορίες.

Καθώς οι μεγάλοι άρχισαν να ζηλεύουν τους φτιάξαμε ένα Ημερολόγιο με 15 μήνες και 15 σύντομα παραμύθια με τη συνεργασία του περιοδικού «Εξώστης».

Φέτος το φθινόπωρο συνδυάζοντας …. «δουλειά» και διασκέδαση (!) θα φτιάχνω παραμύθια  παίζοντας θέατρο και κουκλοθέατρο, μαγειρεύοντας μαζί με τα παιδιά. Όλα αυτά θα συμβαίνουν κάθε Σάββατο μεσημεράκι…

Τις Πέμπτες τα απογεύματα θα βάζω τα καλά μου και θα μαθαίνω σε μεγαλύτερα παιδιά να γράφουν αλλά κυρίως να διασκεδάζουν ανακαλύπτοντας τη χαρά της δημιουργίας.

Σας περιμένω!

Για περισσότερες πληροφορίες:

 
Τέχνης Βήματα (Ηρακλειδών 54, Θησείο ~ Τ.Κ. 118 51 ~ τηλ: (210) 522 9339 - 698 010 0398 - info@texnisvimata.gr )  μπορείτε να ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα:

Για περισσότερα σχετικά με τα παραμύθια και τη λειτουργία της Μαγικής Τράπουλας:

1 σχόλιο:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Συγχαρητηρια για ολα αυτα τα σπουδαια!!!!Καλο φθινοπωρο να εχεις.