Διακοπές!

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Το παραμύθι της Σόφης


Η εντολή που ήρθε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ήταν σαφής:

ΘΕΙΕ ΚΩΣΤΑ
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟ.
ΣΟΦΗ

Έτσι, απλά και λιτά έπρεπε να γίνω εκδότης. Τι να κάνω κι εγώ;
Η Σόφη είναι ανιψιά μου και μαθήτρια της Α Δημοτικού. Πώς να τα βάλω μαζί της;
Κι εγώ λοιπόν με τη σειρά μου ζήτησα από τη Στεφανία Βελδεμίρη να κάνει την εικονογράφηση. Την έπεισα, δίνοντάς της μυθική αμοιβή!
Τώρα μας μένει ο εκδοτικός οίκος. Προς το παρόν το βάζω εδώ και περιμένω προσφορές! (δεν έχω διαπραγματευθεί ακόμη τα ποσοστά μου ως ατζέντης!!!)

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ
Σόφη Στοφόρου Α2




Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα κοριτσάκι που το λέγανε Αγγελική
και του άρεσε να παίζει στο δάσος μια μέρα όμως ξέχασε αυτό που της είχαν πει οι γονείς της και έφυγε από το σπίτι και χάθηκε και οι γονείς της άρχισαν να φωνάζουν παντού Αγγελική Αγγελική που είσαι και η μικρή Αγγελική άρχισε να φωνάζει γεια είναι κανείς εδώ μάλλον όχι και μπροστά της αντίκρισε ένα αρκουδάκι και λεει η μικρή Αγγελική και εσύ ποιος είσαι



εγώ είμαι ο Μάρκος η μαμά σου που είναι ρωτά ο Μάρκος κατά λάθος χάθηκα μιας και είμαστε φίλοι γιατί δεν έρχεσαι να μείνεις μαζί μου ξέρεις και εγώ έχω χάσει την μαμά αλλά έχω φτιάξει εγώ μόνο μου μια φωλιά που θα σου αρέσει πολύ αααα ε τότε τι περιμένεις παμε ε εντάξει παμε αφού το θες τόσο πολύ παμε ωραία γιουπι γιουπι ναι ναι εντάξει παμε σε ένα λεπτό θα είμαστε στο σπίτι που έφτιαξα ωραία με πια βήματα πρέπει να κάνουμε για να φτάσουμε 1.2.3.4.5.6.7.8.9.και ένα δέκα από μένα εεε τι περιμένουμε παμε εντάξει γιουχου εε τώρα θα σου πω να σταματήσεις ποιος να σταματήσει αααααααα τώρα να σου πω τι να κανείς τρέχα καλά εντάξει άμα είναι για να σωθώ τρέχω μαμά μαμά μπαμπά μπαμπά που ειστε?

Καλύτερα ούρλιαζε! Πάλι; εεεε δεν θέλω να σας κάνω κακό και η μαμά λεει νομίζω πως ακουω το παιδί μας!! Και εγώ το ίδιο λεει η μαμά αρκούδα. Παμε να τα βρούμε. Εντάξει συμφωνώ απολύτως μαμά επιτέλους σε βρήκα !!! και εγώ επίσης !!! Μαρούλι είσαι καλά? ναι μπαμπά και εσυ Αγγελικουλα ναι μπαμπα. Θέλετε να έρθετε σπίτι μας? ναι θα ήταν πολύ καλή ιδέα γιουπι θέλουμε να παμε συμφωνώ απολύτως ωραία παμε.

4 σχόλια:

Στεφανία Βελδεμίρη είπε...

Είναι πολύ γλυκό! Μου φαίνεται ότι η συνταγή της παραμυθοσαλάτας Κώστα μεταδίδεται με επιτυχία στις επόμενες γενιές!

Ανώνυμος είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου στη μικρή μας συγγραφέα!Και με την ευκαιρία, καλώς σας βρήκα!...

Ελένη Λιντζαροπούλου ΙΙ είπε...

αααα... τι ωραία...

μπήκα σε καλή στιγμή εδώ

μπράβο στο θείο και στην Σόφη

καλή επιτυχία

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφη προσπάθεια!

Σε μια παρόμοια περίπτωση (αναζήτησης εκδότη) πρότεινα το lulu.com ως εναλλακτική http://pgaval.wordpress.com/2010/08/28/aglaia/
(με το μειονέκτημα -ανάμεσα σε άλλα- της μη ευρείας διάθεσης σε ελληνικά βιβλιοπωλεία)...

Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις για τις επιλογές ενός ...ατζέντη λοιπόν!