Διακοπές!

Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Στη Κεφαλονιά



Εδώ και καιρό είχα "φάει τα αυτιά" του μεγάλου μου γιου για την Κεφαλονιά. και επιτέλους ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Είχα να πάω για δουλειά και τον πήρα μαζί μου. Πήγαμε στο Φισκάρδο, στο Μύρτο, στη Μελισσάνη... Μαγεία! Κινηματογραφήσαμε συνταγές της Τασίας Δενδρινού , που μας μαγείρεψε πάνω στην προβλήτα. Μακαρονάδα του ψαρά, ροφό σούπα και πορτοκαλόγλυκο. Το ένα καλύτερο από το άλλο.

Λίγο πιο πάνω, στους Βασιλικάδες δοκιμάσαμε το μοναδικό γουρουνόπουλο του Μάκη.
Γενικώς ήταν ένα απολαυστικό τριήμερο. Την επόμενη φορά θα ταξιδέψουμε στην υπόλοιπη Κεφαλονιά. Μέχρι τότε μοιράζομαι μαζί σας μερικές φωτογραφίες. Στην ταβέρνα του Μάκη Σκιαδαρέση

Η θέα από το ξενοδοχείο "Αλμύρα", μοναδική, όπως και η φιλοξενία...

Για τη Μελισσάνη τα λόγια είναι περιττά...


Στον Καραβόμυλο...




2 σχόλια:

Γ.-Φοίβος Σαργέντης είπε...

Κώστα μου καλημέρα,
Τα νερά στην Μελισάνη είναι σαν "φωτοσοπιά" (αν μου επιτρέπεις αυτόν τον άκρατο νεολογισμό).
Και ο γιός σου νομίζω ότι σου μοιάζει όλο και περισσότερο.
Πολλά φιλιά.

kostasst είπε...

Φοίβο τι να σου λέω
Τα νερά στη Μελισσάνη είναι απερίγραπτα(να μια μπανάλ έκφραση). Ο γιός μου έμεινε άναυδος. Είναι μια μαγική εμπειρία που αξίζει όλοι να τη ζήσουν.
Μετά απ' αυτά, το ακλοκαίρι θα είμαστε πάλι Πόρτο Ράφτη. Μπορεί να τα πούμε. Κάθε μέρος έχει τη μαγεία του...