Διακοπές!

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Γεύσεις Καλαμάτας

Χθες, Πέμπτη, με το ψιλόβροχο στην Καλαμάτα... Απόλαυσα τις βόλτες μου στην όμορφη πόλη, ανέβηκα στο Κάστρο, περπάτησα στην παλιά πόλη και στην παραλία.
Εντελώς τυχαία είχα την ευκαρία να δοκιμάσω μοναδικές γεύσεις και να γνωρίσω ζεστούς ανθρώπους.
Πρώτη στάση για ουζάκι στην παραλιακή οδό Ναυαρίνου. Απίστευτος μεζές στο καφενείο στην παιδική χαρά (όπως έμαθα είναι διάσημο). Παίρνεις ουζάκι με μεζέ (ξεχωρίζει η γουρουνοπούλα -λουκούμι) κι είναι σα να τρως για μεσημέρι.





Στην πρωινή μου  βόλτα μου είχα δει ένα καταπληκτικά διακοσμημένο γωνιακό μαγαζάκι: "Σουβλάκια ο Τζίμης", στην πλατεία Αγίων Αποστόλων.
Το βραδάκι στο πεζούλι κουρελούδες και πλήθος κόσμου με το σουβλάκι στο χέρι. Πήρα κι εγώ, μαζί με μια παγωμένη μπύρα. Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει!




Έπιασα και τη κουβέντα με τον Τζίμη, καθώς το ψιλόβροχο που είχε σταματήσει ξεκίνησε πάλι...
Ένας νέος άνθρωπος με μεράκι, που φαίνεται παντού.
Μπορείς να είσαι καλλιτέχνης ακόμη κι όταν καταπιάνεσαι με τα ...σουβλάκια.
Αν περάσετε από την Καλαμάτα, στάση οπωσδήποτε στου "Τζίμη"

ΥΓ Το αστείο είναι πως την άλλη μέρα, φτιάχνοντας παραμύθια με τα παιδιά, μου έβαλαν μέσα στο παραμύθι τον ... Τζίμη, αφού οι ήρωες πήγαν να απολαύσουν την επιτυχία τους εκεί, με ένα σουβλάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: