Διακοπές!

Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Όλοι στο Λαύριο!

Έχω ένα γλυπτό του Φοίβου στο σπίτι και το κοιτάζω σχεδόν καθημερινά. Ένα μικρό κομψοτέχνημα, που πάντοτε έχει κάτι να μου πει... Τον Φοίβο τον γνώρισα πριν χρόνια, μέσω ενός καλού φίλου, του προσωπικού μου... κτηνίατρου Γιώργου Λιερού.

Χαθήκαμε για ένα μεγάλο διάστημα και ξαναβρεθήκαμε σε μια παραλία! Μετά συναντηθήκαμε στην blogo-σφαιρα και τυχαία δυο φορές μέσα στην τελευταία εβδομάδα!

Μου είπε για την έκθεση στο Λαύριο και φυσικά θα πάω. Μη τη χάσετε ούτε εσείς.
Είναι εμπνευσμένη από τους:

Marlon Brando (Godfather), Alfred Hitchcock, Georges Perec, Gérard Depardieu (Cyrano de Bergerac), Ηλία Πετρόπουλο, Don Quixote de la Mancha, Sancho Panza, Al Pacino (Scarface), Σταμάτη Κραουνάκη, Herbert von Karajan, Louis Armstrong, Γιάννη Δρακόπουλο, Ελισσαίο Βλάχο κ.α.


Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο της πρόσκλησης:
Ο Κυριάκος Κατσουνάκης, ο Αντρέας Χαμπέος και ο Βασίλης Ασημακόπουλος σας προσκαλούν στην παρουσίαση της έκθεσης γλυπτικής του Γ.-Φοίβου Σαργέντη με θέμα «Φίλοι που θα ‘θελα να τα ‘πινα μαζί» στο Surf Café την Παρασκευή 4.7.08 και ώρα 21:00Διάρκεια έκθεσης. 04.07.08-13.07.08Surf CaféΔιεύθυνση: Κουντουριώτου 6 Λιμάνι ΛαυρίουΤηλέφωνο: 22920-26222

1 σχόλιο:

Γ.-Φοίβος Σαργέντης είπε...

Κώστα μου καλημέρα και πάλι,
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... :)
Θέλω να συμπληρώσω, του προσωπικού-μας (!) (και μένα) αγαπητού κτηνίατρου Γιώργου Λιερού.
Και σχετικά με τον Γιώργο: Σκέψου τι έχει χάσει η blogoσφαιρα που ο Λιερός δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα με τα blogs!!! (εκτός αν έχει κανένα και μου το ‘χει κρυφό)
Με φιλικούς χαιρετισμούς,