Διακοπές!

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Μια όμορφη βραδιά

Ήταν από τις λίγες φορές που όπου και να γυρνούσε το βλέμμα μου, έβλεπα πρόσωπα που μόνο χαρά μου προκαλούσε η παρουσία τους. Ξεκινώντας από εκείνους που μου έκαναν την τιμή να παρουσιάσουν το βιβλίο μου, την Εμμανουέλα Νικολαϊδου, τη Καρολίνα Μέρμηγκα, τη Χρυσούλα Μαυράκη και το Γιάννη Μπαξεβάνη, και φτάνοντας στην τελευταία άκρη της αίθουσας (που αποδείχτηκε μικρή για να μας χωρέσει) παντού άνθρωποι που έπαιξαν το μικρό ή το μεγάλο τους ρόλο σε διάφορες φάσεις της ζωής μου. Από τότε που ήμουνα κι εγώ πολύ- πολύ μικρός. Ναι υπήρξε και τέτοια εποχή...
Ήταν και άλλοι πολλοί που μόλις γνώριζα ή τους γνώρισα χθες. Θα ήθελα να υπήρχε η δυνατότητα να αφιέρωνα πολύ περισσότερο χρόνο για τον καθένα...

Όσο για τις ομιλίες; Η μια καλύτερη από την άλλη. Και τόσο διαφορετικές μεταξύ τους. Νομίζω ότι δεν έφυγε κανείς δυσαρεστημένος. Όλοι κάτι πήραμε από αυτό το βράδυ. Κι εγώ που μάλλον εισέπραξα τα περισσότερα, σας ευχαριστώ όλους!
Όσο για εσάς που χάσατε το όμορφο βράδυ, το Σεπτέμβριο που κυκλοφορεί το δεύτερο βιβλίο (Το ημερολόγιο ενός πατέρα (2) -Όποιος αγαπάει εκ-παιδεύει/ Από τα πρώτα βήματα μέχρι και το σχολείο) θα έχετε την ευκαιρία να ζήσετε κι εσείς μια άλλη -ελπίζω όμορφη- βραδιά...

1 σχόλιο:

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Συγχαρητήρια για τη ωραία βραδιά της παρουσίασης του βιβλίου σου και ασφαλώς για το ίδιο σου το βιβλίο. Την επόμενη φορά θα έχω τη χαρά να είμαι μαζί σας.