Ένας πατέρας τριών παιδιών περιγράφει τις οικογενειακές εμπειρίες και όχι μόνον.
Διακοπές!
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011
Όλοι αύριο το πρωί στο Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας!
Την Τρίτη 1η Φεβρουαρίου στις 07:30, στην είσοδο του σταθμού του Μετρό της Δουκίσσης Πλακεντίας, μέλη των δημοτικών παρατάξεων «ΑντίΣταση με τους πολίτες του Χαλανδρίου» και της Κίνησης Δημοτών Βριλησσίων «Δράση για μια άλλη πόλη» θα συναντηθούν, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις πρόσφατες αυξήσεις εισιτηρίων που αποφάσισε η κυβέρνηση και να μοιράσουν έντυπο υλικό στους επιβάτες. Ελάτε να ενισχύσετε τη διαμαρτυρία μας. Από την 1η Φεβρουαρίου «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ»!
Επειδή πραγματικά "δεν πάει άλλο", είναι πολύ σημαντικό να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότεροι.
Καμιά αύξηση στα εισιτήρια- κοινή ανακοίνωση δημοτικών κινήσεων Χαλανδρίου -Βριλησσίων.
Φτάνει πια!
Καμία αύξηση στα εισιτήρια
Από την 1η Φλεβάρη εκδηλώνουμε με κάθε τρόπο την ανυπακοή μας.
Στην λογική του Μνημόνιου, Κυβέρνηση και Τρόϊκα, επιβάλλουν μεγάλες αυξήσεις στα εισιτήρια των Αστικών Συγκοινωνιών που φθάνουν στο 40%, με τελική επιδίωξη την Διάλυση και Ιδιωτικοποίηση των Δημόσιων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Μας λένε ότι:
- Οι δημόσιες συγκοινωνίες έχουν ελλείμματα.
- Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι υπεράριθμοι και αμείβονται πλουσιοπάροχα.
-Το ελληνικό κράτος δεν μπορεί πλέον να επιδοτεί τα ελλείμματά τους
Αυτό που δεν μας λένε και μας κρύβουν όμως είναι ότι:
- Αν και πληρώνουμε φόρους, το ίδιο το κράτος δεν καταβάλει από το 2004 τη δική του, θεσμοθετημένη συμμετοχή, (χρέος προς τον ΟΑΣΑ, 2,7 δις) με αποτέλεσμα οι οργανισμοί να καταφεύγουν σε τραπεζικό δανεισμό με υψηλότατα επιτόκια (οι τόκοι ξεπερνούν το 1,2 δις).
- Λείπουν 1200 οδηγοί και 200 τεχνικοί στην ΕΘΕΛ, το 35% των τρόλεϊ είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης οδηγών, τα δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ ήδη παρουσιάζουν καθυστερήσεις (αντί ανά 2 σε 5-7 λεπτά), ενώ μετά από 15 χρόνια δουλειάς ένας εργαζόμενος στην ΕΘΕΛ, παίρνει τον «τεράστιο» μισθό των 1250 ευρώ.
- Δεν επιδοτούν τις δημόσιες συγκοινωνίες αλλά είναι τακτικοί στις επιδοτήσεις τους όταν πρόκειται για ιδιωτικά συμφέροντα (αεροπορικές και ακτοπλοϊκές γραμμές) ή ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες. Το πιο κραυγαλέο παράδειγμα ο ΟΑΣΑ, που με 2000 λεωφορεία, τα τρόλεϊ, το μετρό, τον ΗΣΑΠ και το τραμ, επιδοτείται μόνο με 114 εκατ ευρώ το χρόνο ενώ αντίθετα ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, για μόλις 600 λεωφορεία, επιδοτείται με 111 εκατ ευρώ!!!
Αυτοί που ποτέ τους δεν χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες θέλουν να μας πείσουν ότι θα τις εξυγιάνουν με περικοπές στο προσωπικό και την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων του, με περικοπές σε δρομολόγια και λεωφορειακές γραμμές, με επί πλέον αυξήσεις στα εισιτήρια (75% αύξηση τα δύο τελευταία χρόνια), την ίδια στιγμή που οι μισθοί -όταν υπάρχουν- περικόπτονται ή είναι καθηλωμένοι. Αυτό που δεν μας λένε είναι ότι τα αυξημένα τιμολόγια και οι υποβαθμισμένες υπηρεσίες οδηγούν τις δημόσιες συγκοινωνίες στην απαξίωση, ώστε να ανοίξει ο δρόμος στα ιδιωτικά συμφέροντα και στην περαιτέρω επιβάρυνση όλων μας.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ – ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ
Καμία αύξηση στο εισιτήριο και τη μηνιαία κάρτα.
Δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους
Έχουμε δίκιο, είμαστε περισσότεροι και μπορούμε να τους σταματήσουμε. Από την 1η Φλεβάρη
Δεν πληρώνουμε εισιτήριο
Αρνούμαστε τον έλεγχο και εκδηλώνουμε τη συμπαράστασή μας σε όποιον ελέγχεται
Δίνουμε το εισιτήριό μας στον επόμενο επιβάτη, κάτι που είναι απόλυτα νόμιμο.
Συμπαραστεκόμαστε στους εργαζόμενους στα ΜΜΜ. Ο αγώνας μας είναι κοινός!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου