Διακοπές!

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

...Η μεγάλη αδελφή .... Εις μνήμην...




Σχόλιο στο κείμενο του Κωστή Παπαγιώργη στη Lifo (αναφέρεται στη μεγάλη αδελφή της οικογένειας και πολυαγαπημένη θεία μου Μαγδαληνή...)

"...Η μεγάλη αδελφή ήταν η γιαγιά μου...Θυμάμαι τα σημάδια στο σώμα της από χειροβομβίδα αν θυμάμαι  καλά από τις διηγήσεις της όχι νάρκη. Κρυβόταν κάπου και οι αντάρτες την
άκουσαν νόμιζαν ότι ήταν κάποιος στρατιώτης και έριξαν τη χειρομβοδίδα.Αλλά τότε ως παιδί δε συνειδητοποίηουσα τι είχε ζήσει αυτή η  γυναίκα.
Μας διηγούταν πως ήταν μισοπεθαμένη και την γλύφαν τα σκυλιά και την είχαν φορτώσει στο κάρο να την πετάξουν στο λάκο με τους πεθαμένους και κάποιος την είδε να κουνιέται και έτσι γλίτωσε αλλιώς θα άφηνε τη μητέρα μου ορφανή χωρίς πατέρα.Η γιαγιά μας μεγάλωσε και δίπλα στο καντήλι που άναβε κάθε μέρα είχε τη φωτογραφία του Κώστα και σε στιγμές έντασης έκλαιγε και έλεγε "αν ζούσε ο Κωστάκης μου όλα θα ήταν
αλλιώς για μένα". Ευχαριστώ τον Θείο μου που με αυτό το βιβλίο έφερε κοντά όλα αυτά τα βιώματα της οικογένειας...." 

Σε λίγες μέρες το βιβλίο "Του νεκρού αδερφού -41 γράμματα από το μέτωπο του Εμφυλίου" κυκλοφορεί σε δεύτερη έκδοση και θα μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία.
Προς το παρόν μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο stoforos@yahoo.com ή να επισκεφθείτε το βιβλιοπωλείο των "Εκδόσεων των Συναδέλφων" -Ερεσσού 35 Εξάρχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: