Διακοπές!

Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

Ο υπουργός και ο ...τζαμπατζής!


«...Θα επεξεργαστούμε ένα πλαίσιο για τη δίωξη όποιων δεν πληρώνουν. Δεν μπορεί η επίπτωση να είναι μόνο ένα πρόστιμο. Δεν μπορούν να υπάρχουν δύο κατηγοριών πολίτες»
Χ.Τσιόκας, γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών

Αντί για την τιμή του εισιτηρίου Χ 60 που είναι σήμερα το πρόστιμο, οι παραβάτες να τιμωρούνται επιπλέον με τις αντίστοιχες βουρδουλιές...
Για τους υπότροπους προτείνω να στηθούν κρεμάλες στο Σύνταγμα, έμπροσθεν της εισόδου του Μετρό για παραδειγματισμό...


Χρησιμοποιώ -σε αντίθεση με τους πολιτικούς μας- καθημερινά τα μέσα μεταφοράς. Μέχρι την 1η Φεβρουαρίου πλήρωνα και ακύρωνα ανελλιπώς το εισιτήριό μου. Έπαιρνα και μηνιαία κάρτα... Είμαι αντίθετος με την καθημερινή χρήση του ΙΧ...
Ζω καθημερινά, από τότε που ανέλαβε υπουργός ο (φαρμακοποιός) κ.Ρέππας την απαξίωση των μέσων μεταφοράς:

-Ενώ στο Μετρό έχουν αυξηθεί οι σταθοί και οι επιβάτες, τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής η κατάσταση να είναι λιποθυμική...
-Οι αλλαγές και η αραίωση των δρομολογίων στα λεωφορεία έχουν φέρει την κατάσταση πίσω στη δεακετία του '60. Για τους ηλικιωμένους είναιακόμη χειρότερα αφού αναγκάζονται να περπατήσουν τεράστιες αποστάσεις ή να περιμένουν με τις ώρες στις στάσεις για να στριμωχτούν σε ένα βρωμερό λεωφορείο.
-Στις αποβάθρες του Ηλεκτρικού και του Προαστιακού δεν υπάρχει ποτέ υπάλληλος για να ρωτήσεις ή να βοηθήσει σε οποιαδήποτε κατάσταση προκύψει.
-Τα έργα στον Ηλεκτρικό (που κάνει η Άκτωρ / Μπόμπολας) χρονίζουν, έχοντας κόψει από τον Ιούλιο του 2010 το δίκτυο στη μέση. Πληρώνει άραγε κανένα πρόστιμο η εταιρεία που φέρει την ευθύνη;
-Η ταλαιπωρία και οι καθυστερήσεις είναι απίστευτες. Ειδικά στο σταθμό Αττικής από θαύμα δεν έχουμε θρηνήσει θύματα.
-Ο Προαστιακός ήταν πάντοτε αξιόπιστο και άνετο μέσον. Τον χρησιμοποιώ από τότε που άρχισε να λειτουργεί και οι καθυστερήσεις μέχρι πρόσφατα ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Τους τελευταίους μήνες οι καθυστερησεις είναι καθημερινό φαινόμενο, ενώ τα δρομολόγια από τέσσερα ανά ώρα, έγιναν τρία. Η κατάσταση στις ώρες αιχμής είναι απίστευτη. Συχνά οι συρμοί είναι τόσο γεμάτοι που οι πόρτες δεν μπορούν να κλείσουν
-Στον σταθμό Πλακεντίας οι κυλιόμενες σκάλες και τα ασανσέρ στον Προαστιακό είναι τους τελευταίους μήνες εκτός λειτουργίας. Παρά τις έγγραφες διαμαρτυρίες κανείς δεν φαίνεται να νοιάζεται...

Ενώ αυτή είναι η κατάσταση και πρίν ολοκληρωθούν τα έργα έρχεται μια αύξηση της τάξης του 40% στα εισιτήρια... Με δεδομένη την κρίση και τις περικοπές, το κόστος είναι δυσβάσταχτο για τοςυ εργαζόμενους...

Προφανώς ο κ.Ρέππας κι οι όμοιοί του δεν έχουν μπει ποτέ σε μέσο μεταφοράς...

Βρέθηκα λοιπόν κι εγώ το πρωί, μαζί με πολίτες από τις Επιτροπές "Ακρίβεια stop" και τις Δημοτικές Κινήσεις Δράση για μια άλλη πόλη(κίνηση δημοτών Βριλησσίων)και ΑντίΣΤαΣΗ με τους Πολίτες του Χαλανδρίου, να μοιράζω φυλλάδια, να βάζουμε αφίσσες και αυτοκόλλητα στα ακυρωτικά μηχανήματα. Πρώτη φορά ταξίδεψα χωρίς εισιτήριο και ομολογώ πως δεν ένιωθα άνετα... Σε αντίθεση με άλλες μορφές κινητοποιήσεων νιώθεις μόνος σου. Τουλάχιστον μέχρι το "κίνημα ανυπακοής" να λάβει μαζικότατες διαστάσεις. Αυτό φοβούνται οι ιθύνοντες και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους πολίτες...
Πάντως δεν νιώθω "τζαμπατζής"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: