Διακοπές!

Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2009

1,8 δισεκατομμύρια ευρώ στα χέρια "γνωστών- γνωστών": Πριν αλέκτωρ φωνήσαι τρις, ο Άκτωρ θα πάρει δις (;)


Μετά το γλέντι ήρθε η ώρα του λογαριασμού... 1,8 δις, ζεστά -ζεστά!

Ποιός άραγε θα πάρει το "μεγάλο πακέτο";
Πιστός στην πολιτική "περισσότερα αυτοκίνητα, περισσότεροι δρόμοι" ο υπουργός της εκτροπής του Αχελώου και της καταστροφής των νησιών, ανακοίνωσε χθες το πρόγραμμα για νέους αυτοκινητόδρομους στην Αττική.
Δισεκατομμύρια πάλι θα πέσουν στην άσφαλτο και στις τσέπες των γνωστών διαπλεκομένων επιχειρηματιών...
Το θέμα είναι απλό. Φτιάχνουμε μια λεωφόρο που κοστίζει απίστευτα ποσά, εισπράττουμε τα διόδια που μας δίνουν τεράστια κέρδη. Κάποια στιγμή από την ανεξέλεγκτη αύξηση των ΙΧ και από την απουσία πολιτική αποκέντρωσης, επέρχεται κορεσμός και μποτιλιάρισμα.
Η λύση που επιλέγεται είναι νέοι δρόμοι, δισεκατομμύρια στις τσέπες των "διαπλεκομένων".
Εμείς πληρώνουμε διπλά: Ως φορολογούμενοι και ως χρήστες των δρόμων...
Αναρωτιέμαι αν υπήρχε μια άλλη πολιτική, όπου τα δισεκατομμύρια αυτά θα διοχετεύονταν για τη δημιουργία υποδομών στην επαρχία και για την παροχή κινήτρων ώστε να εγκαταλειφθεί το "κλεινόν άστυ" και να σταματήσει ο γιγαντισμός της πόλης, μήπως τα πράγματα θα ήταν καλύτερα για τη χώρα;
Κι αλήθεια τι γίνεται με την εκπομπή καυσαερίων, με το "πρωτόκολο του Κιότο" και το φαινόμενο θερμοκηπίου;
Ο υπουργός δεν ξέρει, είναι... κουφός!

Πάντως μετά από αυτά μην περιμένετε εκλογές και μην εκπλαγείτε αν δείτε "πράσινα" ΜΜΕ να γίνονται "μπλε".
"Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη"...

Η είδηση από το in.gr
"Στις αρχές του 2015 εκτιμάται ότι μπορεί να είναι έτοιμοι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι Αττικής, η επέκταση δηλαδή της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς τα Μεσόγεια, αλλά και την παραλιακή λεωφόρο.

Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, η προκήρυξη του διεθνούς διαγωνισμού με σύμβαση παραχώρησης γίνεται σε μηδενική βάση και σε μία φάση.

Ο χρόνος κατάθεσης των προσφορών ορίστηκε για τις 22 Δεκεμβρίου και αν δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με ενστάσεις, «μπορούμε στις αρχές του 2010 να έχουμε ανάδοχο» είπε ο κ. Σουφλιάς.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η διάρκεια κατασκευής του έργου, μήκους 71,6 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ περίπου, θα κυμανθεί από 55 έως 65 μήνες...

...Το έργο των νέων αυτοκινητοδρόμων, εκτός από την επέκταση της δυτικής περιφερειακής Υμηττού μέχρι τη λεωφόρο Ποσειδώνος, που θα είναι υπογειοποιημένη κατά 85%, περιλαμβάνει:

- τη μεγάλη σήραγγα Υμηττού, μήκους 4 χιλιομέτρων, με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της που θα συνδέει τη νότια πλευρά του λεκανοπεδίου με τα Μεσόγεια από τον ανισόπεδο κόμβο Σακέτα μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Μεσογείων, μήκους 6,3 χιλιομέτρων.

- τον οδικό άξονα από ανισόπεδο κόμβο Μεσογείων (μετά τη μεγάλη σήραγγα Υμηττού μέχρι τη Ραφήνα, μήκους 18,6 χιλιομέτρων προς την Αττική Οδό και το Αεροδρόμιο) όπου θα υπάρξουν και άλλες σήραγγες μήκους 2,6 χιλιομέτρων, στο Λόφο Έτος, στην περιοχή του Πικερμίου.

- τον οδικό άξονα από τον ανισόπεδο κόμβο Μεσογείων μέχρι την Αγ.Μαρίνα, μήκους 14,2 χιλιομέτρων, στον οποίο προστέθηκε και ο κλάδος Καλυβίων, μήκους 5,9 χιλιομέτρων.

- την ολοκλήρωση του άξονα Σταυρού-Ραφήνας σε μήκος άλλων 6,1 χιλιομέτρων μέχρι τη λεωφόρο Σπάτων-Λούτσας.

- την ανακατασκευή και υπογειοποίηση της λεωφόρου Ποσειδώνος, μήκους 2 χιλιομέτρων.

- συνδετήριο οδικό τμήμα προς το κέντρο της Αθήνας από τον ανισόπεδο κόμβο Σακέτα μέχρι την Ούλοφ Πάλμε. Μήκος 3,8 χιλιομέτρων του τμήματος αυτού, που θα διέρχεται μέσα από την Πανεπιστημιούπολη, θα είναι υπόγειο.

Όπως εξήγησε ο υπουργός, θα υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα, ώστε να διόδια θα καταβάλλονται ανά χιλιόμετρο, δηλαδή οι οδηγοί θα χρεώνονται ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν, που είναι και το δίκαιο σύστημα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: