Διακοπές!

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Λίγος καπνός ακόμη: Χαμένη στον καπνό ενός τσιγάρου


Από την υποδοχή στο μπλογκ "Χαμένη στον καπνό ενός τσιγάρου".

"Ο κόσμος είναι μικρός..
Ή εγώ και τα όνειρά μου πολύ μεγάλα...
Εδώ όμως αφήνομαι. Ξεσπάω και ονειρεύομαι ελεύθερα.
Κάντε το ίδιο...
Μπορεί να συμβεί κάτι μικρό. Κάτι τρελό. Κάτι ανούσιο. Κάτι δίχως νόημα. Κάτι φανταστικό. Κάτι μεγάλο. Κάτι χωρίς σημασία. Κάτι ιδιόμορφο. Κάτι συνηθισμένο. Κάτι ασυνήθιστο. Κάτι γλυκό. Κάτι γλυκόπικρο. Κάτι πικρό. Κάτι καλό. Κάτι κακό. Κάτι όμορφο. Κάτι άσχημο... Αυτές είναι οι επιρροές μου όμως! Είμαι η Rockmantic και σας καλωσορίζω στο blog μου...

ΥΓ.: Εδώ τίποτα δεν στέκει. Τίποτα δεν βγάζει νόημα. Μην φοβηθείς να απελευθερωθείς. Είμαι φίλη σου".

Φωτογραφίες, κείμενα, κομμάτια κι αποσπάσματα, ένα παζλ για όσους θέλουν να στείλουν τις ιστορίες τους στον Γ Διαγωνισμό Διηγήματος "Στέλιος Ξεφλούδας", με θέμα "Καπνός" 

Δεν υπάρχουν σχόλια: