Διακοπές!

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Τα 37 είδη... οργασμών!


Το παρασοβαρέψαμε... Ας το διασκεδάσουμε λίγο με την πρωτότυπη μελέτη- έρευνα που μου έστειλε ο φίλος μου ο Ηλίας. Με βοηθά αποτελεσματικά να απαντήσω και στις απορίες του παιδιού στο "Μπαμπά τι έιναι το σεξ;" (στην επόμενη έκδοση θα το βάλω σε ...παράρτημα!)
Να λοιπόν τα 37 (μετρημένα είδη οργασμών. Περιμένω και τη δική σας συνεισφορά...


1.Γεωγραφικός : Εδώ ! Εδώ ! Ή Εκεί ! Εκεί !
2.Θρησκευτικός ; Θεέ μου !!!
3. Αυτοκτονίας : Πεθαίνω !!!!!!
4. Δολοφονίας : Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!
5. Θετικός : Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !
6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !
7. Στιγμιαίος : Τώρα ! τώρα ! τώρα !
8. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !
9. Οργασμός του τρόπου 1 : Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !
10. Οργασμός του τρόπου 2 Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !
11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !
12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !
13. Μαραθώνιος : Φτάνω !! Φτάνω !!
14. Τελειωτικός : Τελειώνω !! Τελειώνω !!
15. Οργασμός της αγελάδας : Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
16. Οργασμός της πάπιας : Α-παπα παπα-παπα !!
17. Οιδιπόδειος : Τι σου κάνω, μάνα μου !
18. Πατρικός : Παιδί μου !!!
19. Ο οργασμός του μαμάκια : Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!
20. Ο οργασμός του ανοιχτοχέρη : Πάρτα !!!
21. Ο οργασμός της Νατάσας : Αχ Κώστα-Κώστα
22. Ο οργασμός του κάμπινγκ : .....( για να μην σ' ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )
23. Οργασμός παντρεμένων : Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !
24. Οργασμός της μοδίστρας : Σκίσε με !
25. Οργασμός του πλεονέκτη : Κι άλλο !! Κι άλλο !!
26. Οργασμός της θρησκευόμενης : Άη-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!
27.Οργασμός του γιατρού : Πάρτα, μωρή άρρωστη !!
28. Οργασμός της βρεφονηπιοκόμου : Μωράκι μου,..Μωράκι μου !!
29. Οργασμός του ανασφαλή : Σ' αρέσει ; Ε ; Σ' αρέσει ;
30. Οργασμός του περίεργου : Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;
31. Οργασμός της ψυχρής : Λιώνω !!!
32. Οργασμός της ψεύτρας : Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ
33. Οργασμός του ψυχιάτρου : Με τρελαίνεις !!
34. Οργασμός του G.P.S. : Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !!
35. Οργασμός της ανοργασμικής : Τελείωσες ; Μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας ;
36. Βλάχικος οργασμός : Οη,Οη, μάνα μ' !!!
37. Κρητικός οργασμός : Ωφού !!Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνειs.