Διακοπές!

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Οι γιάφκες μου!


Κρύος ιδρώτας με έλουσε όταν είδα τους δαιμόνιους ρεπόρτερ των καναλιών να αναλύουν ποια είναι τα στοιχεία που έχει η Αστυνομία για τον Επαναστατικό Αγώνα…
Μήπως;
Πάω στις διαδηλώσεις, έχω ένα σωρό άδεια μπουκάλια στο σπίτι (τα κρατάω για ανακύκλωση), πηγαίνω στο κολυμβητήριο όπως ο Μάριος Ζ. και κυρίως….
…έχω βιβλία στο σπίτι. Πολλά βιβλία!
Και όχι μόνον αυτό, αλλά έχω και δυο αποθήκες γεμάτες, τις οποίες επισκέπτομαι παράξενες ώρες παίρνοντας τόμους με ανατρεπτικά αναγνώσματα… Μέχρι και στο χωριό έχω φτιάξει γιάφκα…
Και σαν να μην αρκούσε: Αν ανοίξουν τον υπολογιστή μου και σκαλίσουν σκληρούς και μαλακούς δίσκους θα βρουν δεκάδες κείμενα με διφορούμενο περιεχόμενο. Πολλά από αυτά δημοσιεύονται σε διάφορα έντυπα με σκοπό να ενημερώσουν –κάτω από όσα υποτίθεται ότι γράφω- τους συνενόχους μου…
Σκέφτομαι να τα εξαφανίσω όλα! Να σταματήσω ακόμη και να τα διαβάζω γιατί επηρεάζουν το θολωμένο μου μυαλό. Θα διαβάζω ανώδυνα και ογκώδη best seller. Ακόμη κι ένας Χρυσοχοΐδης δεν θα βάλει στη φυλακή όλες τις αναγνώστριες και τους αναγνώστες της Λένας Μαντά, της Χρυσηίδας Δημουλίδου ή του Dan Brown… Σκέφτομαι να αγοράζω μόνον ότι είναι στις στήλες με τα ευπώλητα. Όμως αυτό δεν αρκεί! Καμιά φορά επιτήδειοι τρομοκράτες καταφέρνουν και πείθουν το κοινό να διαβάσει επικίνδυνα βιβλία!!
Η μόνη μου ελπίδα είναι ο Υπουργός -Προστάτης του Πολίτη. Του προτείνω λοιπόν να καταρτιστεί μια λίστα ωφέλιμων και επιτρεπόμενων συγγραμμάτων ώστε να μη μπλέκουν οι πολίτες σε επικίνδυνες περιπέτειες και ύποπτα κυκλώματα.
Ενδιαφέρουσες ιδέες θα βρουν οι αρμόδιες αρχές στο βιβλίο του Λουκά Αξελού Εκδοτική Δραστηριότητα και Κίνηση των Ιδεών στην Ελλάδα όπου παρουσιάζεται και ένας κατάλογος των απαγορευμένων από τη στρατιωτική δικτατορία τίτλων. Αφού πάρουν τον κατάλογο θα πρέπει όμως να εξαφανίσουν και το συγκεκριμένο βιβλίο. Γιατί όχι, και τον εκδοτικό οίκο!
Είναι μια καλή αρχή…

Δημοσιεύτηκε στο Δρόμο του Σαββάτου (17/4/2010)

Παρεμπιπτόντως το βιβλίο του Λουκά Αξελού (εκδόσεις Στοχαστής) και επίκαιρο είναι λόγω 21ης Απριλίου και... Χρυσοχοΐδη και έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον αφού παρουσιάζει μια εν πολλοίς ανεξερεύνητη διάσταση της δικτατορίας. Πάρτε το πριν το... εξαφανίσουν!

2 σχόλια:

She είπε...

Στη πυρά βιβλιοτρομοκράτη! χαχα!

Είμαι σίγουρη πως είσαι περήφανος για την "γιάφκα" σου! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση του μυαλού και της ψυχής από μια ατελείωτη αναγνωστική γιάφκα..

kostasst είπε...

...Έτσι είναι, αλλά μου λείπει πλεόν ο χώρος και κάνω οδυνηρά "ξεκαθαρίσματα"...