Διακοπές!

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Maria, Barcelona και η συνταγή της paella

Δε φτάνει που μένει σε ένα από τα ωραιότερα νησιά -τη Σάμο- και στο μαγικό Καρλόβασι, αλλά πήγε και στη Βαρκελώνη. Είχε και το ...θράσος να γεμίσει φωτογραφίες το μπλογκ της. Κι εγώ λοιπόν τις κλέβω μερικές!
Η Βαρκελώνη -Barcelona- πρωτεύουσα της Καταλωνίας είναι ολίγον πατρίδα μου (!!!) Ο προπάππους μου βλέπετε ήταν από εκεί... Πιθανότατα να έχω και μακρινούς συγγενείς. Λοιπόν Μαρία, ελπίζω να πήρες το μήνυμα και την επόμενη φορά...







...κι εγώ ως αντίδωρο προσφέρω τη συνταγή για καταλανική paella από την εκπομπή "Μπουκιά και συχώριο" στις 5/4/2008 του Ηλία Μαμαλάκη και συγκεκριμένα από το ταξίδι του στη Βαρκελώνη. Φέρτε τη Βαρκελώνη στη κουζίνα σας!

Υλικά
Ελαιόλαδο
150 γρ .φιλέτο πεσκανδρίτσας κομμένο
2 κ.σ μείγμα από λάδι με μαίντανό και σκόρδο
1 φλιτζάνι του τσαγιού κόκκινη & πράσινη πιπεριά,
1 φλιτζάνι του τσαγιού σάλτσα ντομάτας (φρέσκια ντομάτα, λιαστή, πράσο, κρεμμύδι)
2 κουτ .σ. καραμελωμένα κρεμμύδια
200 γραμ. ρύζι για ριζότο
6 φλιτζ. τσαγιού ζωμό ψαριού βρασμένο με λαχανικά
Αλάτι
6 κόκκινες γαρίδες
6 άσπρες γαρίδες
6 καραβίδες
10 κυδώνια

Βήματα
01.Ρίχνετε λίγο ελαιόλαδο σε τηγάνι ρηχό ειδικό για παέγια.
02.Σωτάρετε το κομμένο φιλέτο πεσκανδρίτσας και προσθέτετε το ελαιόλαδο με το σκόρδο ενώ ανακατεύετε.
03.Στη συνέχεια προσθέτετε το μείγμα με τις πιπεριές, τα καραμελωμένα κρεμμύδια και προσθέτετε το ρύζι να σωταριστεί
04.Προσθέτετε το ζωμό από ψάρι μέχρι να σκεπάσει το ρύζι. Ρίχνετε λίγο αλάτι, χαμηλώνετε τη φωτιά και αφήνετε να βράσουν για περίπου 4 λεπτά.
05.Στη συνέχεια προσθέτετε τα θαλασσινά, άλλο λίγο ζωμό ψαριού, αφήνετε για περίπου 20 λεπτά και σερβίρετε.


...και το βίντεο:

4 σχόλια:

Ηδύλη είπε...

Κώστα ειλικρινά δεν τόξερα ότι έχεις καταλάνικες ρίζες! Ευχαριστώ για τη συνταγή της παέγια - ευτυχώς πήρα το σχετικό τηγάνι αλλά μουλειπε η συνταγή. θα τρελλαθεί η Ίριδα από τη χαρά της άμα της τη φτειάξω. Εκτός από τη Βαρκελώνη πήγα και σε κάποιες μικρότερες πόλεις της Καταλωνίας: Ρίπολ, Τσιρόνα, Βικ. Κάθε μια με ξεχωριστή ομορφιά. Εμφανές παντού το καταλάνικο στοιχείο και η αυτονομίστικη διάθεση. Γιαυτό έβαλα και τη φωτογραφία με το πανώ. Όταν ανάρτησα τις φωτογραφίες άρχισα να γράφω κάτι. Όμως το μετάνοιωσα. Προτίμησα τις εικόνες γιατί τα λόγια μου φάνηκαν φτωχά.

Christina Markoulaki είπε...

Πανέμορφη πόλη και συνταγή! Έχω δοκιμάσει κι εγώ ισπανικές συνταγές - μπορεί να έχεις δει τη φωτο μου στο facebook (http://www.facebook.com/photo.php?pid=2407361&l=a73ff5425b&id=642488963) Απλά υπέροχες αυτές οι γεύσεις!

kostasst είπε...

Καλημέρα! Είδες είμαι όλο εκπλήξεις!!! Δες και την ανάρτηση της φίλης μου της Αντιγόνης στο Lego...

kostasst είπε...

Χριστίνα, με τέτοιο ταλέντο στη μαγειρική ήμουνα σίγουρος πως δεν θα σου έχει ξεφύγει η Ισπανία!