Διακοπές!

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Facebook εναντίον Μαύρου Γάτου: Μια ιστορία υποκριτικής ...σεμνοτυφίας!

Για αυτή τη φωτογραφία τον διέγραψαν από το facebook:

Μια ακόμη ιστορία ψεύτικης σεμνοτυφίας και προσχημάτων. Τα απίστευτα που γράφονται δεν ενοχλούν κανέναν. Οι ιστορίες ρατσισμού, τα ακραία σεξιστικά, ξενοφοβικά κ.α. γκρουπ, ζουν και βασιλεύουν στο facebook, όμως δεν άντεξαν ένα γυμνό... Μήπως θα έπρεπε όλοι αντί άλλης διαμαρτυρίας να αναρτήσουμε τη συγκεκριμένη φωτογραφία; Θα μας διέγραφαν άραγε όλους;
Ιδού η ιστορία από τον παθόντα Μαύρο Γάτο:

"Με αφορμή αυτήν την καλλιτεχνική φωτογραφία (ένα εντελώς ουδέτερο ασπρόμαυρο γυμνό με καφέ!), το facebook διέγραψε χτες εντελώς απροειδοποίητα το λογαριασμό μου εκεί, με όλους τους 1700+ φίλους μου και τα γραπτά μου και τους συνδέσμους μου.
Δεν ήξερα -κακώς, βέβαια- πως απαγορεύεται αυστηρά το γυμνό στο πουριτανικό facebook! Μα δεν περίμενα και τέτοια αντίδραση εκ μέρους τους- Το αντίστοιχο στην "πραγματική ζωή " θα ήταν να με τουφεκίσουν επειδή διάβαζα δημόσια το playboy...
Το σκέφτηκα πολύ αν θα ξαναμπώ όπως πριν, και δεν αποφάσισα ακόμα τελειωτικά -μα δεν μπορώ να μείνω μακριά σας, και ειδικά δεν μπορώ να αποχωριστώ την σεμνή "φίλη" που σοκαρίστηκε από το καλλιτεχνικό γυμνό και "μ' έδωσε" στα αλλοπρόσαλλα φασισταριά που προφανώς κάνουν κουμάντο στο fb.
Παρακαλώ κοινοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να ξαναβρώ τους φίλους μου όσο γίνεται πιό γρήγορα.... με όλους αυτούς τους περιορισμούς στην "προσθήκη φίλων" μοιάζει σχεδόν ακατόρθωτο...."

2 σχόλια:

Unknown είπε...

δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Μαύρος Γάτος είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τη συμπαράσταση!