Οι απαντήσεις μαθητών σε διαγωνίσματα: Αφιερωμένο εξαιρετικά στο υπουργείο (Παρα)Παιδείας:
Εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια είναι και τα µαντολίνια, αλλά πιο µικρά και µε φλούδα που ßγαίνει εύκολα. (γυµνάσιο Αθήνας)
Η επετηρίδα είναι αυτό που ßγάζουµε στα µαλλιά µας άµα δεν λουζόµαστε συχνά. (γυµνάσιο Πάτρας)
Ο µισογύνης είναι τέρας µυθολογικόν, µισός γυναίκα και µισός άλλο πράµα, απερίγραπτης ασχήµιας και τελείως εξαγριωµένος µε την κατάστασή του.
(γυµνάσιο Θεσπρωτίας)
Ο Κωνσταντίνος Καντάφης ήτανε Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιßύη της Αλεξάνδρειας. (γυµνάσιο Αθήνας)
Στην αρχαία εποχή, δεν υπήρχαν ξένες χώρες, γι’ αυτό δεν έχουν ßρει οι αρχαιολόγοι αρχαία διαßατήρια. (γυµνάσιο Θεσσαλονίκης)
*Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, ßρήκε τους είκοσι ανεµιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ. (γυµνάσιο Θήßας)*
*Ο Λεωνίδας και οι Τριακόσιοι του ηττήθηκαν, γιατί οι Θερµοπύλες ήτανε πολυπληθέστεροι σε αριθµό.* (γυµνάσιο Αθήνας)
Την Οδύσσεια, την έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα, ο Ηλιάδης. (γυµνάσιο Λαµίας)
*Η γυναίκα του Τσάρου λεγότανε Τσάρα. Η κόρη του τσατσάρα. Ο γιος του Νορέγιεφ*. (γυµνάσιο Αθήνας)
Η µάνα του Ρασπούτιν ήτανε η ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιßηρίας. (γυµνάσιο Καρδίτσας)
Η Παραφίνη ήτανε η θεά που προστάτευε τα Χερουφίµια και τα Σεραφίµια.(γυµνάσιο Κορίνθου)
*Tα Χερουßίµ και τα Σεραßίµ ήταν µικρά αγγελάκια που πετούσαν δεξιά-αριστερά, στο πλάι των µεγάλων αγγέλων. Τα Χερουßίµ χερούßιζαν(δεξί πέταγµα) και τα Σεραßίµ σερούßιζαν (αριστερό πέταγµα). Στην ανάγκη, υπήρχαν και τα Πτερουßίµ για πέταγµα κατευθείαν στη µέση.* (απ'το ίδιο διαγώνισµα Θρησκευτικών, γυµνάσιο Κορίνθου)
Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι. (γυµνάσιο Αθήνας)
Το τετράγωνο της υποτείνουσας ισούται, αλλά όχι πάντοτε. (γυµνάσιο Καλαµάτας)
Η κυριότερη αιτία της εξάτµισης είναι η φωτιά κάτω από το κατσαρολάκι.(γυµνάσιο Κορίνθου)
Η σοßιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες. Στη Σερßία, φοράνε σερßιέτες. (γυµνάσιο Κορίνθου)
Ο πρατήρας είναι λέξη δυσανόητη, δηλ. µε δυο έννοιες. Μία όταν είναι σε ηφαίστειο και µία όταν δουλεύει σε πρατήριο. (γυµνάσιο Αθήνας)
Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό.
Παθητική φωνή: Ο λαγός µε κυνηγάει. (γυµνάσιο Κορίνθου)
Οι ßηταµίνες ßρίσκονται ακριßώς ανάµεσα από τις αλφαµίνες και τις γαµαµίνες. (γυµνάσιο Θεσσαλονίκης)
Το ακριßώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαßολική Τριάδα: πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγµατα του Σατανά. (λύκειο Ξάνθης)
Η µπανάνα στα ελληνικά γράφεται όπως και στα αγγλικά, δηλαδή µε ένα ‘µπα’ και δύο ‘να’. (γυµνάσιο Θεσσαλονίκης)
*Τα 6 χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου είναι 3 αρκούδες και 3 φώκιες.* (γυµνάσιο Αθήνας)
Το 31 είναι πολύ κακός τζόγος. Ο πατέρας µου, µας είπε ότι, µια φορά, 31 άνθρωποι παίζανε 31 και ήρθανε 31 µπάτσοι και τους έßαλαν 31 µέρες φυλακή και µετά 31 δικαστές τους εδικάζανε 31 µέρες και τους τιµώρησαν µε 31 χρόνια φυλακή. Κάναµε πως το πιστέψαµε για να µη γίνει φασαρία.(από διαγώνισµα στην Ιστορία, γυµνάσιο Καρδίτσας)
Ερώτηση: "Τι γνωρίζετε για τις εικονοµαχίες;"
Απάντηση: "Εικονοµαχίες ήταν οι µάχες που έκαναν οι λαοί για τις εικόνες. Όποιος κέρδιζε τη µάχη, κέρδιζε και τις εικόνες". (γυµνάσιο Αθήνας)
Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόµπελ. (γυµνάσιο Αργοστολίου)
*Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες. (γραπτό υποψηφίου για την Σχολή Αστυνοµίας)*
*Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη και, για το λόγο αυτό, οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες, αλλά Κουστωδίες. (γραπτό υποψηφίου για την Σχολή Αστυνοµίας)*
2 σχόλια:
Κι όλα αυτά τα κωμικοτραγικά,
όχι μόνο από το ανάπηρο εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά ΚΑΙ
επειδή έχει περιθωριοποιηθεί η σκέψη, ο διάλογος που έχει στόχο να διεξέλθει το θέμα του και έχει αποθεωθεί η κουλτούρα της ατάκας, του τσιτάτου και η άγνοια ως προσόν που καθιστά αυτόν που την έχει, ευχάριστο και άνετο μωρέ!!!!
Καλημέρα Φαίδων. Έχεις απόλυτο δίκιο... Σήμερα ευτυχώς έζησα μια ευχάριστη έκπληξη. Πήγαμε στο κτήμα Ιόλα, το ανοίξαμε μαζί με άλλους κατοίκους και είδα ένα σωρό νεά παιδιά που και κέφι είχαν και διάθεση για δράση και λόγο άρθρωναν αξιοπρόσεκτο... Θα ήταν όμορφο σε τέτοιους χώρους να δημιουργούσμαε και αν διαβάζαμε και ποιήματα σαν τα δικά σου...
Δημοσίευση σχολίου