Διακοπές!

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Μια εκπληκτική ταινία για τη σχέση πατέρα- γιου

Από πέρσι που την είδα για πρώτη φορά ήθελα να τη βάλω στο μπλογκ μου. Δυστυχώς όλες μου οι απόπειρες στέφθηκαν από... αποτυχία! Τώρα, χάρη στις οδηγίες της Χριστίνας Μαρκουλάκη*, μπορώ πια να μοιραστώ μαζί σας τη μοναδική ταινία του Κωνσταντίνου Πιλάβιου "Τι είναι αυτό;"
Όσοι δεν την έχετε δει αξίζει πιστεύω να αφιερώσετε τα 5.30 λεπτά που διαρκεί... Δείτε μέχρι το τέλος. Ειδικά αν είσαστε πατέρας...
...και για μένα δίνει μια ακόμη χροιά στο "Ημερολόγιο ενός πατέρα"...

*Αξίζει να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://markaki-students.blogspot.com και να διαπιστώσετε την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο φροντιστήριό της στο Ηράκλειο της Κρήτης. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα είμαι εκεί στις 5 Δεκεμβρίου για την παρουσίαση του βιβλίου μου...

5 σχόλια:

Christina Markoulaki είπε...

Ευχαριστώ για τα τόσο θετικά σχόλια! Η ταινία αυτή πάντως είναι καταπληκτική, μας την είχατε στείλει και σε email μαζί με τις τελευταίες πρωτοχρονιάτικες ευχές.

Οι γονείς του Ηρακλείου περιμένουν με ανυπομονησία τη συνάντησή μας!

korinoskilo είπε...

την εχω δει ..... ειναι οτι καλυτερο μπορουσαν να κανουν ..... και οχι μονο πατερα γιου αλλα γενικως γονιος-παιδι

καλημερα κωστα

kostasst είπε...

Καλημέρα. Με το καλό να τα πούμε και από κοντά..
Korinoskilo καλημέρα, από πέρσι που την είδα κι εγώ ήθελα οπωσδήποτε αν τη μοιραστώ με όσο το δυνατόν περισσότερους...

mafalda είπε...

Κώστα καλημέρα και καλή εβδομάδα,
κι εγώ την έχω δεί την ταινία και κάθε φορά κλαίω το ίδιο... δύσκολο πολύ να έχει δικός σου άνθρωπος αυτή την παλιοαρρώστια...
κι εμείς στην Ιτέα σε περιμένουμε με λαχτάρα στις 29 Νοέμβρη.

kostasst είπε...

Κι εμένα με διαπερνάει πάντα ένα ρίγος... Θα τα πούμε στην Ιτέα.