Διακοπές!

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Βρίστε... αρχαιοπρεπώς!

Μου ήρθε με μέιλ... Καθώς έχουμε όλο και πιο πολλούς λόγους να βρίζουμε, ας το κάνουμε με τον τρόπο των Αρχαίων Έλλήνων. Είναι λιγότερο χυδαίο και παίζει επιμορφωτικό ρόλο.... Διαβάστε και ...μορφωθείτε!



Αφόδευε εντός = Χ... μέσα
Λάβε κίναιδε = Πάρ' τα π.....
Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γ......
Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ......
Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα α...... μας
Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον π.....
Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μ.....!
Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;
Άλφα τράπεζα πίστεως = Πρώτο τραπέζι πίστα
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα α......!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα α...... μου!
Ύπαγε γαμηθείναι παθητικώς ω αιδοιόπανον = Άντε γ...... μ........!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γ... το μ.... της μάνας σου
Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε = Σου γ....... το σπίτι π.....

Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = Χοντρομ......
Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γ..... το σπίτι παλιόπ.....!!!
Της επι χρήμασι εκδιδωμένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα = Της π....... το κάγκελο!!!
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι =
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας
χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μ.....! (μαζί με φάσκελο)
Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σου πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών; =
Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;
Η παλινδρομική κίνηση ισχύως επί καθέτου αξόνως, βαίνουσα συνεχώς
αυξανόμενης εντάσεως και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα επί φανταστικού στόχου =
μ......
Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα
κορνίζα!
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι
Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα α.....
Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο
Έξω κύον εκ τας οικίας = Έξω π..... απ'την παράγκα (πρόχειρη κατοικία)
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη


...και βεβαίως κάτι που έλειπε από τη λίστα:
Εις την πυράν, εις την πυράν το Βουλευτήριον Χαμαιτυπείον: Να καεί, να καεί το μπ... η Βουλή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: