Διακοπές!

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Φωτορομάντζο: Πως το καρότο έγινε... κέικ!

Σήμερα το πρωί μου ήρθε μαι πρόσκληση να μιλήσω στο Ετήσιο Συνεδρίο του προγράμματος ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου.
Θέμα της ομιλίας η Επιστροφή στην κουζίνα και το σπιτικό φαγητό.
Φανταστείτε λοιπόν την έκπληξη, όταν μετά από λίγη ώρα μου ήρθε και το... Φωτορομάντζο που ακολουθεί, με πρωταγωνιστές τον Άγγελο και την Κατερίνα... Φωτογράφος η μαμά Στεφανία Βελδεμίρη. Μια συνταγή για κεικ από το βιβλίο μου 20 σεφ, 11 μαμάδες κι εγώ, σε άψογη ...εκτέλεση!
Να πω ότι η συνταγή είναι του αγαπημένου σεφ Πέτρου Καλεβρόσογλου. Τα υλικά θα τα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης.

Φωτορομάντζο: Ο Άγγελος, η Κατερίνα και το Κέικ Καρότου

Μετά από επανάληψη της προπαίδειας 1 μέχρι 12 (ειλικρινά νόμιζα ότι η προπαίδεια είναι από το 1 μέχρι το 10) και έχοντας να μάθεις του 13 νιώθεις ξαφνικά δάκρυα να ανεβαίνουν στα μάτια σου. Και ο μαθητής Α΄τάξης του δημ. όμως είχε μια ορθογραφία μακρινάρι. Εξαγριωμένος ήταν όταν την "έμαθε"... Για να μην γίνει έκρηξη στο σπίτι , στρίψαμε προς... μαγειρική!


Το μυστικό του ύψους μου!


Χρησιμοποιώ το κλειστό μίξερ! Είμαι μεγάλος; Ναι είμαι!


Πως να ξύσεις τη μύτη σου χωρίς να σου πάρει ο αδελφός σου τον τρίφτη.


Τι παθαίνει το παιδί μετά από επανάληψη προπαίδειας!


Όλο αυτό το καρότο το έτριψα μόνη μου!


Έχω τον αυγοδάρτη! Είμαι μεγάλος! Ρίχνω το καρότο (έξω) στο μπολ!


Είμαι μεγαλύτερη! Σου πήρα τον αυγοδάρτη


Κάνω τον καλό! (ότι δεν με πειράζει)...


Κάναμε ένα μπανάκι μέχρι να ψηθεί το κέϊκ καρότου και μετά ξεσπάσαμε στην ορθογραφία με μεγάλη επιτυχία!


Κάναμε το πρόχειρο χαρτί της πατρόν για καρδούλες και συγκεκριμένα πετσοκόψαμε τη λέξη κοτοπουλάκι που είναι τεράαααααααστια!


Έτοιμο!


Καλή όρεξη! Α! σελ. 184, η συνταγή από τους "20 σεφ 11 μαμάδες κι εγώ" του Κώστα Στοφόρου!


Υλικά για το κέικ
3 φλιτζάνια τσαγιού Αλεύρι
1 κουταλ. Γλυκού Σόδα μαγειρική
½ κουταλ. Γλυκού Αλάτι
2 κουταλ. Γλυκού Κανέλα
2 φλιτζάνια Ζάχαρη
1 ½ φλιτζάνι Αραβοσιτέλαιο
1 φλιτζάνι Καρύδια κομμένα
1 ½ καπς. Βανίλια
3 Αυγά ελαφρά χτυπημένα
2 ½ φλιτζάνια καρότο τριμμένο

Πέτρος Καλεβρόσογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: