Διακοπές!

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Καστοριά μαγική πόλη: Μέρος δεύτερο (και δυστυχώς τελευταίο)


Κυριακή στην Καστοριά. Το μεσημέρι φεύγω. Σηκώνομαι πρωί πρωί και αμέσως μετά το πρωινό ξεκινάω έναν μεγάλο περίπατο. Δύσκολα θα αποχωριστώ την πόλη. Ας είναι λίγες οι μέρες, έχει μπει κιόλας στην καρδιά μου. Ήταν "κεραυνοβόλος έρωτας", όπως είπα και στην εκδήλωση...
Άλλωστε τι είναι η ζωή μας παρά στιγμές. Και τι μένει όταν κατακάτσει η σκόνη;
Εικόνες σαν κι αυτές που είδα στον περίπατό μου.
Ξεκίνησα από την περιοχή της Χλόης, κόντα στο γήπεδο της Καστοριάς από το ξενοδόχειο Βυζάντιο όπου έμενα, με το ευγενέστατο και αληθινά φιλικό προσωπικό, και πέρασα όλα τα ηδη αγαπημένα μου μέρη, από τη βόρειοα παραλία, στο υπέροχο πάρκο της πόλης και συνέχισα δίπλα στη λίμνη. Πίσω μου το Mall με το πολυσινεμά και μπροστά μου σκηνές από ντοκιμαντέρ...









Αργότερα μου τηλεφώνησε ο Αλκιβιάδης Παπαστεργίου, ο βιβλιοπώλης και ήπιαμε καφέ δίπλα στη λίμνη. Ο ήλιος φαινόταν πιά, καθώς τα σύννεφα είχαν αραιώσει...


Στην παρέα μας ήρθε και η κυρία Βασιλειάδου, που είχε βγει για περπάτημα. Πριν φύγω μου είχε μια γλυκιά έκπληξη. Σοκολατάκια με αμύγδαλα, "ανώμαλα" από το ιστορικό ζαχαροπλαστείο Τζήλλας, το καλύτεορ της πόλης. Μετάνιωσα που δεν δοκίμασα το διάσημο μιλφέιγ του... Την άλλη φορά.


Μετά πήγα στο βιβλιοπωλείο "ΑΛ-ΠΑ". Βιβλία από πάνω ως κάτω, πλήρης ενημέρωση. Μέχρι και το καινούργιο βιβλίο του Dan Brown στα αγγλικά υπήρχε!

Γύρισα στο ξενοδοχείο να πάρω τα πράγματά μου. Με ένα ταξί περάσαμε, πάνω από ένα λόφο. Μια ακόμη όμορφη θέα, έκανε δύσκολη την αναχώρησή μου...

...Περίμενα πια την ώρα της αναχώρησης, σε ένα παγκάκι, απολαμβάνοντας τη λίμνη και την πόλη...



...Θα επιστρέψω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: